logo
loading
basket
تصویران لوگو تصویران تصویران
X

مانیتورهای حرفه ای سوییتNDI SWIT

مانیتورهای حرفه ای سوییتNDI  SWIT

01 بهمن 1400

مانیتورهای حرفه ای سوییتNDI SWIT

مانیتورهای حرفه ای مانیتور_سوییت NDI  SWIT

 

مقدمه

 

شرکت سوییت یکی از شرکت هایی است که انواع محصولات سینمایی (باتری،نور(فلکسیبل)، شارژر، نور و بسیاری از کالا های دیگر ...) را تولید می‌کند. این شرکت در مقایسه با بسیاری از برند های اروپایی از کیفیت بالایی برخوردار است.علارقم بسیاری از حرف ها بر علیه محصولات چینی سوییت سرآمد کالا های با کیفیت با قیمت کمتر است. امروزه این کمپانی مانند بسیاری از شرکت های معروف در زمینه تولید محصولات سینمایی همچون بلک مجیک برای خود اسمی در بازار جهانی دست و پا کرده. یکی از جدید ترین محصولات سوییت که به تازگی از آن رونمایی کرده است مانیتور نسل جدید حرفه ای سوییت  swit NDI است که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

 

اولین مانیتورهای حرفه ای NDI®  SWIT

 

مانیتورهای حرفه ای NDI®  SWIT

 

بر اساس آخرین NDI® 5 SDK، مانیتورهای سوییت از منابع NDI® با پهنای باند بالا پشتیبانی می‌کنند. که این موضوع با کلاس بالای عملکرد رنگی صفحه نمایش پخش و ابزارهای مانیتور متنوع برای مرجع تولید ویدیو نمایش داده می‌شوند.

2 اندازه پنل LCD وجود دارد:

 

21.5 اینچ BM-215-NDI

 

23.8 اینچ BM-245-NDI

 

هر دوی آنها  x 1080 FHD LCD  1920با نور پس زمینه LED 400nits، زاویه دید کامل H/V 178 درجه، و طیف رنگی گسترده با پوشش 100٪ DCI-P3 برای تولیدات حرفه ای هستند.

 

مانیتورهای حرفه ای NDI SWIT با پورت  RJ45 با پهنای باند بالا تا منابع 4K 2160p و کدک صوتی بدون اتلاف را ارائه می دهند. علاوه بر این، مانیتورهای مدل جدید سوییت از ورودی لوپ و خروجی 3G-SDI، ورودی 4K-HDMI 2.0 و منبع NDI® رمزگشایی شده به خروجی 3G-SDI پشتیبانی می کنند. منابع NDI®، SDI و HDMI می توانند به صورت همزمان PIP یا PBP نمایش داده شوند.

 

چگونگی متصل شدن مانتور های حرفه ای NDI SWIT

 

وقتی مانیتور به شبکه NDI متصل است، همه منابع NDI® به‌طور خودکار شناسایی می‌شوند و به سرعت منابع NDI® را از فهرستی در منوی مانیتور انتخاب کنید. مانیتورها از سرور کشف NDI® برای استخراج منابع NDI® از بخش‌های IP مختلف پشتیبانی می‌کنند و از حالت پهنای باند کم NDI® نیز پشتیبانی می‌کنند.

 

ابزارهای ویدئویی حرفه ای پشتیبانی شده شامل شکل موج، محدوده برداری، الگوی وسعت رنگ، سنج های صوتی NDI، نمایش سیگنال های آماری، رنگ کاذب، رنگ آبی، کمک فوکوس، نوارهای گورخری، نشانگر مقیاس، آپلود کاربر 3DLuts و اتصال مستقیم USB با X-rite 11 است. یا leti Specbos 1211 برای کالیبره کردن مانیتورها به صورت خودکار، دلتا E < 1.0.

 

توضیحات در باره سیستم NDI در مانیتور های سوییت

 

"NDI® یک منبع ویدیوی IP با کیفیت بالا پخش است، و برای اطمینان از کیفیت ویدیو و نمایش رنگی دقیق، کاملاً ضروری است که گردش کار NDI® خود را با مانیتورهای حرفه ای NDI®swit به روز کنید." نیل نی، مدیر ارشد فناوری SWIT Electronics، گفت: "پانل 100% DCI-P3، ابزارهای ویدئویی غنی و منبع مناسب NDI® کشف و انتخاب، تولیدات حرفه ای را ایجاد می کند."

 

درباره NDI:

 

 (NDI فناوری رابط دستگاه شبکه)، یک استاندارد بدون حق امتیاز است که گردش کار ویدئوی IP را در شبکه‌های استاندارد اترنت امکان‌پذیر می‌کند، که جریان کاری IP درایو نرم‌افزار مشتری ما را ارتقا می‌دهد.

 

این اجازه می دهد تا منابع ویدئویی و صوتی به صورت دو طرفه در سراسر شبکه به اشتراک گذاشته شوند، و نیاز به اتصالات مستقیم پرهزینه، کابل های پرهزینه و ارتقاء زیرساخت را از بین ببرد، در حالی که هر منبع را به مقصدی تبدیل می کند که فوراً در هر نقطه از شبکه در دسترس است - ماموریت ما را قادر می سازد. ویدیوی متحرک، جهان را به حرکت در می آورد».

 

NDI در دست میلیون‌ها مشتری است که از برنامه‌ها و دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که دارای NDI® هستند و توسط سازمان‌های رسانه‌ای بیش از هر استاندارد IP دیگری پذیرفته شده است، بنابراین بزرگترین اکوسیستم IP محصولات صنعت را ایجاد می‌کند و تعداد شرکت‌ها به سرعت در حال گسترش است.

شما اولین نظردهنده باشید

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه، باید در سایت لاگین نمایید.

مقایسه
نمایش مقایسه
x