logo
loading
basket
تصویران لوگو تصویران تصویران
X

دوربین جدید سونی ALPHA α7R III با گارانتی همکار گستر سیما موجود میباشد

دوربین جدید سونی  ALPHA α7R III با گارانتی همکار گستر سیما موجود میباشد

04 آبان 1396

دوربین جدید سونی ALPHA α7R III با گارانتی همکار گستر سیما موجود میباشد

 دوربین a7R III با گارانتی همکار گستر سیما (UBMS ) هم اکنون موجود می باشد ، در اینجا به پاره ای از ویژگیهای این دوربین می پردازیم

 

 

دوربین Sony a7R ǀǀǀ، با ترکیب سرعت و رزولوشن بالا، جدیدترین محصول در رده دوربین های بدون آینه فول فریم می باشد و قصد دارد خود را به عنوان یک ابزار چند رسانه ای قدرتمند مطرح نماید. این مدل با به کارگیری سیستم پردازش پیشرفته، بهترین تصاویر را با کیفیت 42.4 مگاپیکسل از طریق سنسور Exmor R BSI CMOS خود به وسیله بهبود حساسیت تا ISO 32000 ثبت می کند. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به سیستم Fast Hybrid AF، اضافه شدن قابلیت Pixel Shift Multi Shooting، و جالب تر از همه عکسبرداری متوالی تا 10 فریم در ثانیه با هر دو شاتر الکترونیکی و یا مکانیکی اشاره کرد.

ضبط ویدئوی UHD با کیفیت 4K 360 نیز مزایای بیشماری از جمله کیفیت بهتر تصاویر در حالت Super35 و تنظیمات فول فریم، و اضافه شدن پروفایل های S-Log gamma و  HLG HDR را داراست. علاوه بر این، بدنه دوربین دارای منظره یاب الکترونیکی OLED 3.69m-dot، صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با کیفیت 1.44m-dot، وجود دو اسلات برای کارت حافظه SD، جوی استیک، بلوتوث، و طراحی بادوام تر، به همراه توانایی کار با پک باتری NP-FZ100 می باشد.

شرکت سونی به زودی a7R ǀǀǀ در سطح جهان عرضه خواهد کرد و قیمت آنرا 3200 دلار اعلام کرده است

شما اولین نظردهنده باشید

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه، باید در سایت لاگین نمایید.

مقایسه
نمایش مقایسه
x