logo
loading
basket
تصویران لوگو تصویران تصویران
X

گوپرو GoPro HERO 6 Black Edition Spotted to Support 4K 60FPS

گوپرو GoPro HERO 6 Black Edition Spotted to Support 4K 60FPS

01 مهر 1396

گوپرو GoPro HERO 6 Black Edition Spotted to Support 4K 60FPS

طراحی ظاهری دوربین GoPro HERO6 Black بر پایه مدل قبلی این محصول با نام HERO5 انجام شده، اما قدرت پردازش بیشتری را نسبت به ورژن قبلی ارائه می دهد. پردازشگر بهینه سازی شده GP1 فریم ریت های بالاتری را در رزولوشن های 4K، 2.7K و 1080p HD ایجاد می کند. حداکثر سرعت ثبت تصاویر مدل های پیشین 30 فریم در ثانیه در حالت 4K بوده، اما HERO6 Black سرعت 60 فریم در ثانیه را برای ارائه حرکات روان و یا حتی اسلوموشن در فریم ریت های با سرعت کمتر در اختیار کاربر قرار می دهد. دیگر امور مربوط به پردازنده مانند تثبیت کننده تصویر نیز در این مدل بهبود یافته اند.

همانند مدل پیشین HERO5، دوربین HERO6 Black با بدنه سخت و لاستیکی در برابر عوامل مختلف مقاوم بوده و تا عمق 33 پا نیز ضدآب می باشد. کاربرانی که تمایل زیادی به غواصی دارند می توانند با استفاده از پوشش خاص موجود با نام Super Suit این دوربین را در عمق بیشتر هم به کار ببرند

یک دوربین GoPro بدون قابلیت هایی برای نصب چه فایده ای خواهد داشت؟ برای مبتدیان، Frame که شامل رابط کاربری استاندارد دو شاخه GoPro است، با یک پیچ مانت با قابلیت اتصال و جدا شدن سریع برای Frame و دو مانت (منحنی و مستقیم) همراه می باشد. همچنین، لوازم جانبی دیگر از جمله مانت های نصب بر روی فرمان، مونوپاد سلفی، و ساکشن کاپ برای نصب خلاقانه دوربین HERO6 Black نیز به صورت جداگانه قابل دسترسی می باشند.

 

قسمت پشت دوربین دربردارنده یک LCD لمسی 2 اینچی برای  مرور سریع منوهاست. هنگامی که تنظیمات شما قفل شده اند؛ رابط تک دکمه ای کلاسیک می تواند برای شروع و توقف سریع ضبط و تغییر تنظیمات در هنگام تصویربرداری به کار گرفته شود. اگر دستان شما مشغول باشند، فرمان های صوتی می توانند ضبط را آغاز و یا متوقف کرده، یک تا چندین عکس گرفته و یا کارهای بیشتری انجام دهند.

 

مهم ترین ویژگی ها:

- عکس: با کیفیت 12 مگاپیکسل، 30 فریم در ثانیه، حالت تایم لپس، گزینه فایل RAW، حالت داینامیک رنج وسیع

- ویدئو: 60 فریم در ثانیه در حالت 4K UHD، 120 فریم در ثانیه در حالت 1440p، 240 فریم در ثانیه در حالت 1080p

- ضد آب تا عمق 33 پا

- کنترل ساده یک دکمه ای

- اتصال Wi-Fi و Bluetooth

- کاهش نویز پیشرفته با استفاده از سه میکروفون

- کنترل صدا

- تثبیت کننده ویدئوی دیجیتال

- صفحه نمایش لمسی در قسمت پشت

- آپلود خودکار در cloud

- GPS داخلی

 

حالت های ضبط ویدئو:

رزولوشن مناسب پروژه را انتخاب نمایید. در حالت 4K UHD تا 60 فریم در ثانیه تصویربرداری کنید، یا کیفیت را به رزولوشن های پایین تر مانند 1080p و 720p برای فریم ریت های بالاتر، گزینه های FOV (میدان دید)، و تثبیت تصویر الکترونیکی تغییر دهید. به عنوان مثال در رزولوشن 2.7K یا پایین تر، گزینه های FOV محدودتر از جمله حالت های Medium، Narrow و گزینه جدید Linear (که تنها در تنظیمات حالت 2.7K و 1080p موجود هستند) فعال می شوند، و اعوجاج خمره ای لنز را اصلاح می کنند.

تمام حالت های ضبط ویدئو می توانند مطابق نظر شما ساده یا پیشرفته باشند. اگر تنها قصد دارید تا از ثبت یک تصویر اطمینان حاصل کنید، نوردهی اتوماتیک در اختیار شما خواهد بود. برای افرادی که به دنبال کنترل کامل دوربین خود هستند، کنترل دستی نوردهی در دسترس می باشد.

صدای ویدئو با استفاده از سه میکروفون ضبط خواهد شد. در شرایط معمولی، HERO6 Black صدا را برای یک سیگنال استریو پردازش می کند. اگر بادهای شدید بر روی صدا تأثیر بگذارند، دوربین تشخیص می دهد که کدام میکروفون می تواند بهترین صدا را ضبط کند، و برای کاهش هرگونه نویز اضافی به طور خودکار میکروفون را تعویض می کند. علاوه بر این، در حالت تک صدایی نیز بالاترین کیفیت صدای ممکن را در اختیار خواهید داشت.

 

حالت های عکاسی:

-گزینه فایل Raw: علاوه بر ثبت تصاویر به صورت JPEG، دوربین HERO6 Black می تواند عکس های Raw را در فرمت GPR ذخیره کند. تصاویر Raw انعطاف بیشتری را پس از عکاسی در اختیار عکاسان حرفه ای قرار داده و خروجی با کیفیت تری را ارائه می دهند.

 

-حالت WDR: برای پوشش فاصله موجود بین عکاسی به صورت JPEG و Raw، حالت WDR (داینامیک رنج وسیع) نیز در این دوربین قرار داده شده است. اگر تصویر دارای سایه های تیره و نقاط روشن باشد، این حالت جزئیات بهتری را در این محدوده ها حفظ می کند.

-حالت Burst: عکاسی متوالی می تواند در طول لحظات پرتحرک و به منظور اطمینان یافتن از ثبت لحظه مورد نظر به کار گرفته شود. بافر دوربین توانایی ثبت 30 عکس را در این حالت دارد، و طول حالت عکاسی متوالی از یک تا شش ثانیه قابل تنظیم بوده و تا 30 عکس با کیفیت 12 مگاپیکسل را ثبت خواهد کرد.

-حالت تایم لپس: در این حالت می توانید حرکت ابرها، صفوف ترافیک در میان شهرها، و یا ستاره ها و صور فلکی و حرکت آنها در آسمان را ثبت نمایید. فاصله بین گرفتن هر عکس را از 1.2 ثانیه تا یک دقیقه برای رسیدن به نتایج مختلف می توان تغییر داد.

 

اپلیکیشن های GoPro:

اپلیکیشن های GoPro و Quick به کاربر اجازه می دهند تا به تصاویر دسترسی داشته و آنها را با قابلیت های ساده اما قدرتمند ویرایش نماید. Quick Stories عملکردهای هر دو اپلیکیشن را با هم ترکیب کرده، و بطور اتوماتیک تصاویر HERO6 را دانلود نموده و نسخه مونتاژ شده ای را برای اشتراک گذاری در اختیار شما قرار خواهد داد. HERO6 Black اولین دوربین سری HERO با اتصال وای فای 5 مگاهرتزی برای بارگذاری سریع تر ویدئوها در مقایسه با وای فای 2.4 گیگاهرتز در مدل های قبلی است.

 

 

GoPro (iOS/Android)

از گوشی موبایل اندروید یا iOS خود برای تماشای زنده و مرور تصاویر خود استفاده کرده، GoPro خود را کنترل نمایید، و تصاویر خود را به اشتراک گذارید.

- مرور Live کادربندی تصویر مورد نظر شما را ساده تر می کند.

- به کنترل از راه دور تمام عملکردهای دوربین دسترسی خواهید داشت.

- عکس ها و ویدئوهای خود را در اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... به اشتراک بگذارید.

 

 

GoPro Quik (iOS/Android)

ویدئوهای خود را تنها با چند کلیک ویرایش نمایید.

- عکس ها و ویدئوهای خود را برای یافتن بهترین لحظات مرور کنید.

- به ویدئوها ترنزیشن و افکت اضافه کرده، و صحنه ها را با موسیقی هماهنگ کنید.  

- داستان خود را با متن، فیلترها، موسیقی و ... شخصی سازی کنید.

 

GoPro Quik | Desktop (Mac/Windows)

ویدئوها را با چند کلیک انتقال داده و ویرایش نمایید.

- فیلم های خود را به ویدئوهای ویرایش شده همگام با موسیقی تبدیل کنید.

- عکس ها و فیلم ها را به صورت اتوماتیک انتقال داده و بهترین تصاویر را به اشتراک بگذارید.

- این برنامه برای ویرایش پیشرفته تر، با GoPro Studio همراه می باشد.

شما اولین نظردهنده باشید

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه، باید در سایت لاگین نمایید.

مقایسه
نمایش مقایسه
x